FAQ
-
Jak skorzystać z usługi wideokonsultacji?
Usługa widoekonsultacji dostępna jest w zakładce SALON ONLINE. Aby umówić się na rozmowę wideo z konsultantem należy wybrać dostępny dzień i godzinę z kalendarza online, a na maila zostanie wysłane potwierdzenie z linkiem do dołączenia do rozmowy. O ustalonej godzinie należy kliknąć w link by połączyć się z naszym konsultantem.
-
Na czym polega wideokonsultacja (możliwe 2 etapy)
Wideokonsultacja ma na celu odwzorowanie wizyty osobistej w salonie optycznym i pomoc konsultanta w wyborze odpowiednich oprawek. Zachęcamy do skorzystania z 2 etapów konsultacji:
- podczas pierwszej rozmowy nasz Konsultant pomoże wybrać 5 najbardziej odpowiednich modeli, które następnie Klient wypożycza do domu
- druga rozmowa odbywa się po otrzymaniu przez Klienta Wypożyczalni. Podczas rozmowy Konsultant doradzi, która oprawka jest najlepiej dopasowana oraz pomoże wybrać odpowiednie soczewki okularowe.
-
Jak działa wypożyczanie do domu i czy jest to darmowe?
By skorzystać z wypożyczenia oprawek do domu należy wybrać na stronie do 5 oprawek i dodać je do listy WYPOŻYCZ DO DOMU, a następnie sfinalizować zamówienie. Wypożyczenie oprawek jest bezpłatne, celem weryfikacji danych osoby wypożyczającej wymagana jest jedynie transakcja kartą płatniczą bądź przelew symbolicznego 1 grosza za każdą wypożyczaną oprawkę. Oprawki należy zwrócić w ciągu 5 dni roboczych od otrzymania przesyłki.
-
Jak zwrócić wypożyczone oprawki?
Oprawki wypożyczone do domu należy zwrócić w ciągu 5 dni roboczych od otrzymania przesyłki. Zwrotu należy dokonać analogiczną formą jaka została wybrana do przesłania wypożyczanych oprawek (paczkomat lub kurier). Szczegółowe informacje odnośnie nadania paczki zwrotnej zostaną przekazane po finalizacji zamówienia wypożyczenia.
-
Czas realizacji zamówienia/ wypożyczenia do domu?
Czas realizacji zamówionych okularów korekcyjnych lub zerowych to maksimum 5 dni roboczych. Za czas realizacji rozumie się okres od potwierdzenia płatności do wysłania przesyłki. Czas realizacji zamówienia Wypożyczalni wypożyczenia oprawek do domu to maksimum 2 dni robocze chyba, że przy zamówieniu pojawia się komunikat "Duże zainteresowanie - oprawki u Ciebie za 4-5 dni" - wtedy wysyłka wypożyczanych oprawek może się przedłużyć.
-
Czy wypożyczalnia jest darmowa?
Wypożyczalnia opraw jest darmowa w przypadku zakupu okularów (jeżeli nie zdecydujesz się na finalizację zamówienia w naszym sklepie, koszt wypożyczenia to symboliczny 1 gr od każdej oprawki). Razem z oprawami z wypożyczalni otrzymasz kod, który odliczy wpłaconą kwotę za usługę wypożyczenia (należy go wpisać podczas składania zamówienia). Koszty wysyłki na każdym etapie pokrywają OOksy
-
Jak zamówić okulary korekcyjne (lub zerowe)?
Przed zamówieniem okularów korekcyjnych (lub zerowych) zachęcamy do skorzystania z wypożyczenia do domu, by przymierzyć oprawki i wybrać optymalny model. Po dokonaniu wyboru oprawki należy dodać ją do koszyka z poziomu oferty lub klikając na liście wypożyczanych oprawek. Po dodaniu do koszyka należy wybrać rodzaj soczewki, powłoki i formę wysyłki, oraz dodać receptę i zdjęcie do wyznaczenia rozstawu źrenic, a następnie dokonać płatności.
-
Co jest potrzebne aby zamówić okulary korekcyjne przez internet?
Do wykonania okularów korekcyjnych potrzebna jest recepta z wynikiem badania wzroku. Potrzebny jest również rozstaw źrenic (PD) - ta informacja może być zapisana na recepcie lub przekazana poprzez wykonanie zdjęcia zgodnie z instrukcją podaną podczas finalizowania zamówienia.
-
Czy istnieje możliwość zamówienia korekcyjnych okularów równolegle ze zwrotem wypożyczonych oprawek do przymierzenia?
Aby zamówić okulary korekcyjne bądź zerowe po przymierzeniu oprawek i wybraniu najlepszych istnieje możliwość potwierdzenia wyboru z listy wypożyczonych oprawek w zakładce: Moje konto/Wypożyczalnia (sugerujemy to rozwiązanie) lub dodanie oprawek z pełnej oferty wybierając opcję DODAJ DO KOSZYKA.
-
Jak zmierzyć rozstaw źrenic?
Do wyznaczenia rozstawu źrenic (PD) należy wykonać zdjęcie na wprost w wybranych oprawkach lub z kartą wielkości karty płatniczej - zdjęcie może być wykonane telefonem lub kamerą komputera. Zdjęcie załącza się do zamówienia wraz z receptą z wynikiem badania wzroku.
-
Jaki rodzaj soczewek jest dostępny w OOksy.pl?
W podstawowej cenie oferujemy soczewki korekcyjne Rodenstock z powłokami antyrefleksyjną i hydrofobową, a także soczewkę ?zerową? z filtrem światła niebieskiego. Za dodatkową opłatą istnieje możliwość wyboru filtra światła niebieskiego do soczewek korekcyjnych, a także soczewki wycienionej czyli o wyższym indeksie oraz w przypadku tych cieńszych soczewek także dodatkowej powłoki X-tra Clean. Nie ma możliwości wykonania soczewek progresywnych.
-
W jaki sposób odbywa się wysyłka wypożyczanych oprawek lub okularów?
Istnieje możliwość wyboru pomiędzy wysyłką kurierem, a usługą Paczkomatów.
-
Czy istnieje możliwość wysyłki za granicę?
Nie, nie ma możliwości wysyłki za granicę.
-
Jakie są opcje płatności?
Płatności realizowane są za pośrednictwem serwisu przelewy24.pl - dostępne formy płatności to przelew elektroniczny lub płatność kartą płatniczą.
-
Czy jest możliwość otrzymania FV?
Tak, podczas składania zamówienia prosimy o zaznaczenie odpowiedniego pola celem otrzymania FV.
-
Czy oferujemy okulary przeciwsłoneczne i przeciwsłoneczne-korekcyjne?
W ofercie OOksy znajdują się oprawki z nakładkami przeciwsłonecznymi.
-
Czy można dokonać zwrotu zakupionych okularów korekcyjnych przez internet?
Okulary korekcyjne są wyrobem medycznym wykonywanym na zamówienie, w związku z tym ich zwrot jest niemożliwy. Zwrot jest możliwy w przypadku okularów zerowych czyli z soczewkami bez korekcji zarówno z filtrem światła niebieskiego, jak i bez niego.
-
Jak złożyć reklamację?
Reklamacje należy zgłaszać poprzez adres mailowy: reklamacje@ooksy.pl. Dodatkowo istnieje możliwość kontaktu poprzez infolinię pod nr telefonu: +48 511 998 554.
nie znalazłeś informacji?
Jeśli nie znalazłeś informacji na temat, który Cię interesuje skontaktuj się z nami.